ژل موثر افزایش قد 12 لایه چیست و چه مزایایی دارد

ژل موثر افزایش قد 12 لایه چیست و چه مزایایی دارد

کفی کفش برای افزایش قد یکی از بهترین و بی ضررترین راه ها می باشد. شما می توانید از انواع کفی کفش برای افزایش قد استفاده کنید و به قد دلخواه خود برسید.

مزایای استفاده از کفی کفش برای افزایش قد

کوتاهی قد یکی از مشکلاتی است که متاسفانه بسیاری از افراد از آن رنج می برند. به همین منظور، می توان از روش هایی همچون کفی کفش برای افزایش قد استفاده نمود. این کفی ها دارای ویژگی هایی هستند که باعث افزایش قد شده و از سوی دیگر هیچ گونه مشکلی برای پاها به وجود نمی آورند.
کفی کفش برای افزایش قد چگونه است؟

همیشه افرادی که دارای قد کوتاهی هستند، با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و مهمترین آنها، عدم اعتماد به نفس می باشد. بنابراین این دسته از افراد همیشه به دنبال راهی ساده و بدون خطر برای افزایش قد هستند. یکی از راه هایی که بسیاری از افراد برای افزایش قد از آن استفاده می کنند، پوشیدن کفش های پاشنه بلند است که متاسفانه این کفش ها در دراز مدت باعث آسیب رساندن جدی به پاها و ستون فقرات می شوند. اما یکی از راه های بسیار عالی و بدون عوارض استفاده از کفی کفش می باشد. کفی کفش برای افزایش قد یکی از موثرترین راه ها برای افزایش قد است که علاوه بر راحتی، در افزایش قد بسیار موثر است. کفی های کفش افزایش قد، مطابق با اندازه و شکل پاها ساخته می شوند و به نوعی بسیار استاندارد هستند. کفی افزایش قد کفش در قسمت پاشنه پا قرار گرفته و باعث افزایش قد می شود.

 

ژل افزایش قد 12 لایه

 
پرداخت درب منزل

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره 51 58 193 0910 تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

 

 

ژل افزایش قد سیلیکونی 10 لایه با قیمت 27.800 هزار تومان

 

ژل افزایش قد سیلیکونی 12 لایه با قیمت 29.800 هزار تومان

 

ژل افزایش قد سیلیکونی 14 لایه با قیمت 31.800 هزار تومان

 

ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال با قیمت 45.000 هزار تومان – نا موجود

 
ژل موثر افزایش قد 12 لایه چیست و چه مزایایی دارد

شاید شما نیز تا به حال نام  ژل افزایش قد 12 لایه را نشنیده باشید، اما باید بدانید که این ژل نیز نوعی کفی کفش برای افزایش قد می باشد. این نوع کفی کفش برای افزایش قد، از 12 لایه ژله ای تشکیل شده است. این نوع کفی کفش برای افزایش قد باعث افزایش 6 سانت به قد شما می شود و به راحتی می توانید آن را در داخل کفش خود قرار دهید. لایه های ژل افزایش قد کفش به صورت طبقه ای و لایه ای و کاملا طبی ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود از هر تعداد از آن استفاده کنید. جنس کفی کفش ژله ای افزایش قد از جنس سیلیکونی است که سبب می شود پاهای شما به هیچ عنوان اذیت نشود. به این کفی کفش افزایش قد جدید، پاشنه مخفی نیز گفته می شود زیرا به صورت مخفی در داخل کفش قرار می گیرد و باعث افزایش قد می شود. اما به هنگام خرید باید به جنس سیلیکون این نوع کفی کفش برای افزایش قد بسیار دقت کنید زیرا اگر جنس سیلیکونی لایه ها مرغوب نباشد، سبب کمر درد و بسیاری از مشکلات دیگر می شود.

 
مزایای استفاده از ژل افزایش قد 12 لایه

    این محصول به صورت کاملا حرفه ای و طبی ساخته می شود.
    پس از قرار گرفتن لایه های سیلیکونی در داخل کفش، انگشتان پا و پاشنه به هیچ عنوان اذیت نشده و پاها در داخل کفش احساس کاملا راحتی دارند.
    این محصول از سیلیکون های مرغوب ساخته می شود.
    این محصول ساخت ایران است و متخصصان زبده داخلی آن را تولید کرده اند.
     دوام سیلیکون های این نوع کفی از سیلیکون های مشابه خارجی و چینی بسیار بیشتر است.
    این پدها زمانی که در داخل کفش قرار می گیرند، به صورت مخفی هستند.
    با استفاده از این ژله ها می توان یک تا شش سانت به قد خود اضافه کنید.

 

ژل افزایش قد کفش

 
ویژگی های ژل های کفی کفش برای افزایش قد

    این نوع کفی کفش جهت افزایش قد، هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده است.
    این نوع کفی کفش جهت افزایش قد، برای انواع مختلف کفش ها همچون کفش های پاشنه بلند و طبی قابل استفاده است.
    قابل شستشو است.
    به راحتی در داخل کفش قرار می گیرد و به راحتی نیز می توان آن را خارج نمود.
    به قسمت کف کفش می چسبد.
    شبیه پاشنه مخفی کفش است.
    بسیار نرم و انعطاف پذیر است.

 
تفاوت کفی های کفش افزایش قد با دیگر روش های افزایش قد

    افزایش قد با کفی کفش هیچ گونه عوارضی مانند  استفاده از داروهای شیمیایی و عمل های جراحی ندارد.
    به محض پوشیدن کفش، چند سانت به قد شما افزوده می شود.
    هزینه خرید کفی کفش افزایش قد نسبت به عمل و یا روش های دیگر بسیار کمتر است.
    در کفش های معمولی و حتی کفش های پاشنه بلند نیز می توان از اینگونه کفی ها استفاده نمود.
    در هر زمان و هر مکانی می توان از این کفی ها برای افزایش قد استفاده نمود. حتی در داخل کفش های ورزشی نیز می توانید از این کفی ها استفاده نمود.

خرید کفی کفش افزایش قد
راه رفتن آسان با کفی های ژله ای افزایش قد

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا راه رفتن با کفی کفش برای افزایش قد سخت است یا نه. در واقع شاید شما فکر کنید که این حجم از کفی در داخل کفش ها ممکن است سبب ناراحتی پاها به هنگام راه رفتن شود. اما باید بدانید که این کفی ها مانند پاشنه مخفی عمل می کنند و مانند این است که شما یک کفش پاشنه بلند پوشیده اید. بنابراین شما هیچ گونه احساس سختی یا اذیت به هنگام پوشیدن کفش ها نخواهید داشت. البته باید در نظر داشته باشید که این کفی ها چون تخت هستند، راه رفتن با آنها بسیار ساده تر از کفش های پاشنه بلند است و شما به سادگی می توانید با این کفی ها در طول روز راه بروید و از کمر درد و اذیت شدن انگشتان پا هیچ خبری نیست.

 
عوارض کفی های کفش جهت افزایش قد

تاکنون افرادی که از کفی کفش برای افزایش قد استفاده کرده اند، هیچ گونه مشکلی در این زمینه نداشته اند و هیچ مشکلی در این زمینه گزارش نشده است. با توجه به اینکه کفی کفش برای افزایش قد به صورت طبی ساخته می شوند و بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند، به راحتی در داخل کفش قرار گرفته و می توانند به سادگی استفاده شوند. بنابراین شما می توانید بدون ایجاد هرگونه مشکلی از این کفی ها برای افزایش قد خود استفاده کنید. علاوه بر این، شما می توانید ارتفاع پاشنه کفش را با توجه به نیاز خود کم و زیاد کنید. این کفی ها هیچ گونه فشاری به پاشنه پا وارد نمی کنند و اگر شما می توانید ساعت ها با کفش های پاشنه بلند راه بروید، برای راه رفتن با این کفی ها نیز هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت.

 

کفی کفش جهت افزایش قد

 
نکاتی در رابطه با کفی کفش برای افزایش قد

    برای استفاده از کفی کفش برای افزایش قد نیازی به خرید کفش بزرگتر ندارید و می توانید آن را در داخل همان کفش معمولی خود قرار دهید.
     هر بسته از کفی های افزایش قد را می توانید در هر لنگ از کفش های خود قرار دهید و هیچ فرقی بین کفی های پای راست و چپ وجود ندارد.
    همیشه در خرید کفی کفش برای افزایش قد نهایت دقت را به کار ببرید تا جنس این کفی ها مرغوب باشد.
    اگر جنس کفی نامرغوب باشد، پس از مدتی کفی ها دچار ساییدگی شده و همین امر سبب می شود تا زاویه ای بین پاهای شما و زمین به وجود آید که  این امر سبب می شود تا پاهای شما در حالت مطلوبی بر روی زمین قرار نگیرد و پس از مدتی شما دچار کمر درد و پا درد شوید و حتی آسیب های جدی به ستون فقرات وارد کند.
    برای خرید اینگونه کفی ها می توانید از متخصصان زبده ما در این زمینه استفاده کنید. کفی های طراحی شده توسط شرکت ما همگی طبی بوده و مطابق با فرم پاهای شما طراحی می شود تا شما بتوانید قدی بلند و زیبا داشته باشید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : میلاد
تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: